Dags att jag skriver ett inlägg

Hej på er allihopa!
Jag känner att jag måste klargöra lite saker i vår blogg och om våra åsikter så att det inte blir för mycket missförstånd.
Denna bloggen startades i samband med ett projektarbete i skolan.
Vi har bestämt oss för att framhäva vissa, som vi anser, negativa saker hos Coca Cola. 
Nu är det så att vi inte har några belägg för att cola i Sverige leder till vattenbrist, för här har vi ändå gott om vatten, vilket vi ska vara glada för. Vårt mål med den här bloggen är inte att få Er som läser denna blogg att känna dåligt samvete för att ni dricker Coca Cola. Vi vet att det är en av de mest älskade dryckerna.
Vi vill bara göra er medvetna om konsekvenserna i vissa delar av världen och hur Ni kan påverka, om ni nu känner för att göra det. 
Och självklart ska vi inte skriva att allt är dåligt med Cola. Som sagt, så vill vi peka ut vissa aspekter enligt våra åsikter. 
Jag hoppas att jag har klargjort lite grann i alla fall. Fortsätt gärna att kommentera! 
Vi ville få fram vattenproblemen mer i media eftersom man oftast hör om andra problem, som oljekonflikten. så det är jättebra att ni kommer med åsikter och tycker till. 

Ha det bra! 
Mvh Felicia.  


Kommentarer
Postat av: AntiCC-Sandra

Det är påtiden att du skriver! :D

Glömm inte lägg upp Insädaren (Insändaren) =D

2009-03-13 @ 09:03:46
URL: http://anticc.blogg.se/
Postat av: Laban

Men det är löjligt, ni säger inte alls hur man ska kunna påverka, det enda ni uppmanar folk att göra är att bojkotta cola, vilket både ni och jag vet inte kommer hjälpa det minsta. Fokusera på ett annat problem eller en riktig lösning, denna bloggen är nämligen ett stort skämt.

2009-03-17 @ 09:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0